Thursday 9 February 2012

baucer buku

assalamualaikum and hello.

tadi pagi pergi ambik surat sumbangan dari UMNO. dapat sikit je. tapi okay lah dari tak dapat langsung kan. lepas tu rasa nak mengoyakkan menggunakan baucer buku yang tersimpan lama dalam spender purse. terus teringat nak pergi Jaafar Rawas. ini bukan nama orang pakistan ya kawan-kawan. ni nama kedai buku. sape warga kota bharu yang tak kenal tempat ni sila lah pindah ke gua musang -.- 

kat sini banyak buku-buku agama dijual. buku untuk muhasabah diri, buku motivasi semua ada lah. tapi buku LAW je takde kat sini. dan yang best nye kat sini boleh guna baucer buku RM200 tuh. aku memang duk target nak beli buku agama seketul dua guna baucer nih. dari aku guna baucer ni untuk beli novel cintan cintun baik aku guna beli buku yang ade pekdah *sape-sape yang terasa sila lah angkat ketiak* dan yang paling best ada orang cakap kalau baucer yang kita guna tuh lebih, dia akan bayar balik cucur baki dengan duit. tak konfem lah yang ni. sebab aku tak tanye. beli pulaks cukup-cukup. aku guna sekeping je baucer aka 50 hengget. sebenar nye ade lebih lah jugak baucer 50 hengget aku tuh. aku duk aim nak beli jus tok guru dengan baucer tuh. keh3 tapi tak tau lah boleh ke idok beli makanan guna baucer. hehee

duk tawaf kedai tuh sampai dua,tiga round last-last aku ambik lah jugak 2 ketul buku. rasa hina pulak kalau keluar bogel tangan kosong. satu buku tuh aku amik pasal berfikiran positif. ye lah nak jugak rasa fikir positif. asyik fikir kuning negatif jer. satu lagi pasal dajjal. aku pun tak tau nape aku terpikat nak amik buku ni. banyak-banyak buku, buku nih jugak aku amik. kalo fikir rasa macam peliks je. tapi rasa macam dajjal dalam buku tuh panggil aku. (arghhhh mengarut!) sebenar nye saje je aku nak tau pasal dajjal ni. maklum lah dunia sekarang, dunia akhir zaman. banyak yang kita perlu tau pasal dunia akhir zaman neh. dua buku neh harga dia RM42. kalau nak guna duit memang aku pikir 10 kali. tapi dah ada baucer, time ni lah nak guna. masa nak bayar guna baucer tuh rasa sedih jugak. rasa macam keluarkan duit aje. dah kurang dah baucer i satu :'( *over you* 




jom positif kan minda anda!




ini lah dajjal!




p/s: bawak baucer buku ni pergi restoran agak-agak kena makan selipar tak?? wawawa *tak lawak* -.-


okay lah itu je. byebye.assalamualaikum.



No comments:

Post a Comment