Wednesday 4 July 2012

RM

Assalamualaikum and hello.

Currently sangat addicted tengok RUNNING MAN. Rasa sangat loser pulak bila orang lain dah tengok sampai beratus episod. Tapi aku tak sampai pun 50 episod lagi. Double loser. Sebenarnye tak nak tengok sangat pun variety show ni. Time kat asrama kengkawan aku kecoh sangat nak sedot pendrive sesama diorang semata-mata nak tengok show ni. Tapi aku rilekk je cungkil gigi goyang kaki. Malas nak ambik port sangat sebab tak minat. Aku memang tak suke tengok benda yang memakan masa sampai berjam-jam.

TAPI disebabkan dalam hard disk ni ade episode RM sampai beratus-ratus. Tiba-tiba rasa berminat pulak. Kate takde aktiviti. Harus lah layan segala jenis cerita yang ada dalam hard disk ni. Takde lah lengkap semua episod tapi cukup lah sekadar nak memenuhkan aktiviti harian aku. Tengok hari-hari memang boleh addicted. Sebabnye diorang sangat KELAKAR okay. First tengok biase aje. Good-good je. Tapi lama-lama boleh bikin aku gelak macam kena histeria. Diorang punya gelagat bikin perut gua sakit. Tengok show ni serius boleh hilang kan stress. Memang gelak gila gua cakap.

Tambah pulak setiap race diorang berbeza. Macam explorace pun ada. Dah kate running man. Harus lah berlari -.- aku memang suka tengok show yang ala-ala explorace. even aku ni seorang yang loser kalau nak berlari. Jogging satu round keliling sekolah pun dah semput. Bukan takat satu round suku je kott -.- diorang punye guests pun berlainan setiap episod. So takde lah boring sangat sebab guests die selalu bertukar-tukar.

Part yang paling aku suka bila geng-geng RM ni kena cari guests diorang. And dalam masa yang sama guests ni boleh singkirkan geng RM menggunakan running ball. Ehh tak perlu lah aku nak explain lebih-lebih. Baru tengok sikit dah kecoh. Orang lain tengok episod beratus-ratus takde pun nak bagitau. Pathetic me -.- ni lah bile dah excited sangat semua benda nak kasi tau. Heeee teringin sangat nak main macam RM. Jadi guests pastu singkirkan semua orang. Haha takde keje betoi hang ni.  TAPI MEMANG TAK LAH KAN. BERANGAN BOLEH LA. Kalo main camtu kat korea semua orang suka tapi kalo buat macam ni kat Malaysia aku rase orang duk kutok ade la.









okay lah itu aje nak ngomong.

byebye.

No comments:

Post a Comment