Tuesday 17 July 2012

api terbang~

Assalamualaikum and hello.


Hye belog. Dah lame tak bukak kan. Bukan ape tadek benda nak ngobrol. Tak kan lah aku pi toilet pun nak tulis dalam belog jugekk -.- lagi pun aku malas nak bukak internet. Baik aku layan movie ke drama ke lagi baik. Hihi bosan jugak kan asyik duk rumah jer. Tak keluor gi memane pun. Paling jauh g bandor. Tuh pun bukan nye best. Tempat same je pegik. Bosan berganda jugak. Lagi pun aku malas nak keluor jugak sebab kaki aku terseliuh. Sebab?? Aah tanak bagitau sebab coz aku rasa memalukan je sebab die. Kuakua. Tapi nak bagitau jugak la. Aku terseliuh sebab tidur buas. Korang caye tak? Hahaha kalo dengar macam kelakor je. Tapi tu lah aku pun tanak caye. Tapi terpaksa dah memang jadi kat aku. Bangun je dari tidor terus sakit kaki. Buas bebeno tidor. Cuba teka aku mimpi apa? Jeng jeng jeng *senyum gedik*

Heh ape aku melalut neh? Ntah aku pun tak tau. Ni sebab takde modal je nak tulis ape. Pernah ke aku ade modal? Slalu tadekkk -.- tapi tadi aku ade la duk searching-searching kat google. Pastu terjumpa pulak pasal TAMAN KELIP-KELIP ni. Cantikk gilaaa. Teringin sangat naak pergi. Cahaya yang hanya diterangi dengan lampu dari kelip-kelip atau nama omputih nya fireflies. Comel gila kot tengok. Mesti romantik kalo dapat pergi dengan pasangan. Yang sudah berkahwin je okay. Yang duk bercintan tak payah la nak menggatal pergi. Best nya kalo aku dapat pergi. Tak semesti pergi ngan pasangan. Family pun bolehh. Lagi meriah ape.

Cuba bayang kan duduk kat taman kelip-kelip sambil makan keropok cap udang menikmati cahaya kelip-kelip. Duduk pulak di atas padang rumput yang menghijau yang diterangi cahaya bulan. Ade pulak lagu yang jiwang-jiwang sikit. Woah layan habis. Best nyaaaa! Heh over nye aku. Rasa terlebih esaited pulaks. Tuh baru je imagine. Tak pergi lagi. Biasa lah tuh aku memang suka imagine lebih-lebih. Kiki


Waaa nak pergi. Ade sesapa nak teman aku pergi tak? Tapi aku nak pegik ngan somi family aku la opkos. Hihihi





cantik kan bila malam-malam camnih >.<





bila dah banyak sangat boleh buat lampu wehh





wat balik letak dalam jar pun okay gak. boleh guna time black out. hee




okay lah itu je nak cakap. byebye. adios~

No comments:

Post a Comment