Wednesday 18 July 2012

bilik ku~

assalamualaikum and hello.

hari ni rasa tetiba pulak rajin nak meng-upload gambar bilik ku. bukan bilik kat rumah ye. tapi bilik kat asrama nun di terengganu :P kan hari tuh aku ade janji nak tunjuk gambar bilik aku tuh. tak tau la sama ada perasan ke tak. tak perasan pun takpe. aku nak letak jugak. hahaha *memang tak malu* 

malas la aku nak cakap banyak-banyak. lets the pictures talk. (ehh padahal nye semua gambar akan aku letak jugak caption) bahaha 




taraaa! ini lah pondok buruk bilik ku selama setahun. ape pun bilik neh banyak kenangan :') yang kanan tuh katil aku. kat luar pulak ade balkoni. boleh nak feeling tinggal kat condo -.- (time neh semua barang sudah siap dikemas untuk pulang)





close up sikit katil aku neh hee





neh pulak meja study aku. buku tak pernah tersusun dengan rapi 


dan yang paling aku pelik. setiap kali nak balik cuti sem barang mesti banyak. aku pun tak sedar kenape lah boleh jadi sedemikian ghupe. bawak lah beg sekecik mane skali pun. time cuti sem mesti jadi beg mekah jugak. heran aku. hahaha kat bawah neh membuktikan barang-barang milik aku dah beranak pinak -.-


evidence 1





evidence 2





yang ni pulak bunga pakwe aku bagi. romantik youu. auww. TIPU jeh sebenar nye. ni cousin aku yang bagi. biase lah die memang minat bab-bab membunge kan diri neh. untong laa aku tak convo lagi dah dapat munge. hee

p/s: maaf la gambor macam nak tak nak je amik. guna henpon cikai memang gitu kualiti nye -.-

okay lah itu aje nak share. byebye.

No comments:

Post a Comment