Friday 15 February 2013

otak kosong

assalamualaikum.

seriusly otak sangat kosong. tak tau nak tulis ape sebenarnye. tapi nak jugak tulis. rasa dah lama sangat tak tekan keyboard laptop. saje nak cuci keyboard. and frankly speaking aku dah ada kat bumi terengganu ini. sedih bukan. sepatot nye hari sabtu baru aku sampai. tapi disebabkan my family nak hantar adik yang jauh nun di KL sane, terpaksa lah campak letak aku kat terengganu ini. bencikk tau. 

sekali lagi aku pindah rumah sewa. yang sebelum ni tak mampu nak bayar. sewa rumah macam tinggal kat kondo mewah ade kolam. pui. dan insyaallah rumah sewa ini mungkin yang terakhir sampai aku grad. harap nye lah. dah tak sanggup nak pindah randah macam kehidupan bernomad. lagi pun malas dah nak apply asrama yang bagi harapan hidup segan mati tak mau.  

result exam dah keluar. alhamdulillah. tak aspect pun nak dapat result begitu sebenarnye. dengan usaha yang tak seberapa. itu rezeki dari Allah. insyaallah aku akan lebih usaha sem baru ini. selalu ayat macam gini awal sem. cakap tak serupa bikin. nanti buat benda yang sama jugak kan. tapi takpe lah. semangat harus ada. 

kenapa aku rasa diri aku macam old skul ye? yelah im not into any social network. twitter, instagram and many other social network yang aku tak pernah tau kewujudan nya. yang aku tau hanya facebook. entah lah fb pun jarang sangat aku nak bersosial kat situ. cuma bukak check ape-ape update terbaru dalam kelas. any announcement ke. pastu wish befday kengkawan. pastu log out. hahaha noob me. tak rasa nak bersosial pun lah. tapi bila datang mood mengedik nak bersosial aku pergi lah chat ngan sape-sape pun or saling berkomen ngan kengkawan. paling koman stalk random people yang ntah sape-sape. benci diri aku yang punya tabiat stalk stranger. takde gune pun ekaw nak stalk orang yang kita hanya tau nickname facebook aje. cis cis

aku guna blog ni pun time aku rasa nak tulis and luahkan something. kalau nak tulis dalam dairy nampak macam dah tua sangat aku ni. tak ikut perkembangan semasa langsung. haha besides, aku suka sangat taip kat keyboard ni. rasa satu nikmat macam lepas berak. muahaha dan rate aku menaip boleh dikatakan laju. *okay ini sangat poyo mintak kaki* i just enjoy typing any words. rasa macam main piano lah wei. sumpah nampak macam unsound mind aje. haha

henpon android pun entah ke mana aku campak. aku lebih selesa guna henpon nokia c3 yang bila-bila masa boleh arwah. sibok-sibok aku install app viber, Line and macam-macam lagi lah. last-last aku uninstall balik. sebab tak guna dan menyemak kan capacity aje. malas nak layan benda camtuh. nanti bila dah addicted masuk toilet pun nak bawak henpong.

hari ini baru hari jumaat. masih ada esok sebelum kelas pertama bermula. haihh tak tau nak buat apa. rasa nak keluar jenjalan and cari barang tapi cuaca tak berapa nak cantik. malas nak keluas plus kesihatan badan yang kurang memuaskan. asyik selsema je. jawab nye duduk jelah kat rumah sambil kemas barang yang masih tersusun kemas dalam kotak. nak sangkut baju-baju dalam almari lagi. cakap macam banyak je kan baju. padahal. nak make over room ni sikit. sebab sekarang dah ade bilik study sendiri. boleh lah nak menconteng menghias ikut suka. tanpa perlu persetujuan sesape. bilik study lah sangat. siap dengan tilam bagai. yang tak best nye tv macam nyawa-nyawa ikan je. bunyi mengalah kan radio zaman 90-an. adakah ini petunjuk? nak suruh aku jangan tengok tv dan study dengan tenang. wuwuw :(

okay lah itu je nak bebel. nanti sambung lagikk.

byebye chickos!


No comments:

Post a Comment