Wednesday 5 September 2012

nak ni

Assalamualaikum.

Ade tak sape-sape yang menjual tudung empat segi satin bercorak? Teringin gila kot nak pakai. Nampak efek comel aje. Haha yang paling penting boleh feeling gadis arab. Bior la hidung kau kemek pong. Haha susah kot nak cari tudung ni. Tak tau nak cari kat kedai mane. Kalau online memang banyak. Tapi selau nye shawl aje. Aku tak minat sangat shawl neh. Sebab rasa rimas gila bila pakai. 2 jam pertama okay lagi pakai. Bila jam seterus nya jadi macam pocong dah aku tengok. Haha

Nak jugak. Nak jugak. Tak kira. *hentak kaki sampai darah* tapi kan bila dah jumpa yang kenan di hati mahal gilaa pig. Tudung aje pun dah ratus-ratus. Baik aku beli baju terus. Takde ke tudung style cemni yang murah. Budget aku dalam rm30 ke bawah je. Paling mahal rm50 la. Tuh kira termasuk postage. Tak nak yang mahal lagi. Bazir kau. Lagi pun aku tak suka sangat beli tudung yang mahal-mahal. Sebab kita kan memang sentiasa tukar tudung tuh. And satu lagi aku nak yang labuh menutupi dada. Tak nak la tutup leher aje. Baik kau tak payah pakai tudung. Tapi tapi tak tau nak cari kat mane. T_T sesape yang ade jumpe sila lah bagitau aku. Nak kasi sebagai hadiah pun takpe. Lagi aku sukeee.

So konklusi nye aku nak tudung empat segi bercorak, jenis satin. Harga around 30-50 and labuh (menutupi bahagian dada) tuh je tak banyak pun. muahaha

Ok bye.





neh aku rembat kat mudah. tapi bila nak tengok macam dah sold out je.


nak yang style macam neh. tapi nak yang satin punye. senang nak bentuk


lawa nye kalau gadis arab pakai. lau aku pakai? mesti ar lawa *muntah*

1 comment:

  1. slm dear =)

    saya ada solution utk masalah sis ni.

    sis boleh like page facebook saya @ www.facebook.com/satinscarfs untuk mendapat update design2 baru.. =)

    terima kasih =)

    ReplyDelete