Saturday 20 July 2013

blog update

assalamualaikum.

heh macam kisah pulak orang dengan aku update blog. xpe lah nak update jugak. currently duduk bertapa di rumah. masa dihabiskan dengan menonton tv, anime dan yang paling hebak tidor 20jam. 

tapi minggu depan dah start praktikal. suke ke idok? tak tau nak cakap. feeling macam nak pergi. tapi dalam masa sama tanak bangun awal pagi. dah tak boleh bangun lewat, tidor lewat. macam kerja pulek. haih dah la lepas raya kena sambung balik. maknanya tak boleh nak raya sampai sebulan. aku kerja okayh. baca sebagai praktikal. cuti pun macam orang bekerja lah jugak. 

-no story-

nak bukak fb macam menyampah pulak. banyak sangat orang promote baju raya lah. dah menyemak naik kat newfeeds. iklan sana sini. dah kate nak raya. tak kan nak promote baju sejuk -.- sebenarnya teringin jugak tengok baju kurung, peplum lawa-lawa. tapi memang idok lah aku nak beli. lip lap sana sini. mula tengok memang berkenan. tapi tunggu pagi raya memang terkurung dalam bilik lah haku. maluu kot kalau pakai baju raya kalah mak datin. orang tengok pun macam 'eh semangat nye die beraya'. maluu woo pakai baju merelip sana sini. baik pakai baju kurung aje lah. tak lupus dek zaman khen. 









currently hidup i ditemani mustajab pati halia. maklum lah manusia berlemak. harus lah ade benda ini jadi teman setia. walaupun efek nya kurang pasti. sekurangnya meningkat kan keyakinan diri. rasa kurus sedikit lepas apply benda alah ni. kuakua dari dulu aku memang peminat setia pati halia ni. kalu sakit perut ke, lenguh ke lepas apply benda ni rasa okay pulak. dulu aku selalu beli pati halia hot atau extra hot. memang malu nak pakai bila keluar. sebabnya bau dia semerbak. nanti orang tau la aku pakai losyen ini. nampak beno gemuknye. tapi sekarang tak lagi. bila aku beli yang rose scent ni. bau rose die yang wangi, takde lah orang ingat engko pakai pati halia. macam dah addicted. malam-malam mesti nak kena apply benda ni. macam baby kena pakai minyak yuyee tuh. hee

okay ape aku merapu? nampak sangat tak tau nak citer hape. 
okay lah bye.
assalamualaikum.
anneong~

1 comment: