Thursday 25 July 2013

biskut rayaa

assalamualaikum.

tahi sangat ni. setiap kali aku nak update mesti error la. bad request la. ape kebende entah. tetiba emoo pulak dah kenapaa?? -abaikan-

pejam celik dalam dua minggu lagi nak rayaa. sedih sebenarnya nak tinggal bulan ramadan. tapii feeling excited untuk raya totap ado. aku ni ada satu habit bila time raya aku suka sangat makan biskut raya. bila pergi open house kat rumah sesapa mesti aku akan cuba biskut raya. rasa excited uols dapat makan biskut raya. tambah lagi bila makan biskut raya yang jarang jumpa. bukan biskut yang common kita selalu jumpa. macam ada satu rasa excited nak try rasa dia. 

bila dah nak praktikal minggu hadapan baru sibuk nak buat biskut kan. selama ni tidor ja keja aku. pastu ada buat busines kecilan. busines la sangat. haha jual biskut raya. tapi biskut yang aku jual ni limited edition sikit tau. sebabnya tak boleh tempah. dan satu jenis biskut je pong. muahaha aku jual direct macam itu je. kalau hari tuh aku rasa rajin nak menguli tepung dapat lah jual nya. saje je buat suka-suka. alang-alang dah buat untuk makan boleh jual sekali khen. tapi disebabkan ada yang tempah, aku buat jugak lah. sedap kata nya (ini puji diri nama nyee) buek 

buat sikit aje. yang selebihnya nak bawak balik kampung. hihii 

yang leceh nya setiap kali mengadun biskut ni dapur mesti lah bersepah sana sini. nak kena basuh lagi. tapi nak buat cemano ha. daripada aku tidor baik lah aku buat aktiviti cenggini. ado jugak pekdahnye. side income pun masuk. tapi banyak yang keluor. ape kes? muahahaaa

No comments:

Post a Comment