Tuesday 9 April 2013

midsem break yaw

assalamualaikum and hello peeps.

even cuti midsem still masih ada banyak kerja nak kena settle. assignments, tutorial, and test. sabor aje lah. boleh kena nervous shock aku kalau hari-hari dapat kerja macam ni. nanti bukak sem ni terus di hadiahi dengan dua test sekali gus. pada hari yang sama pulak. sabar sabar. nasib baik yang satu test objective. boleh aku main bulat-bulat sambil pejam mata. hasil nya markah aku jugak menjadi bulat. 

lately rasa mengidam nak baking. baking tuh uols. tak pernah dalam hidup. rasa nak makan kek sendiri. hasil air tangan sendiri. baru sedap khen. padahal kalau buat sendiri kek tak tahu nak beza kek dengan batu. lepas gagal buat roti hari tuh rasa trauma nak buat something yang ada kaitan dengan pastry. bila mana kau rasa roti kau boleh jadi macam roti boy tapi malang nya sangat keras. lempar di dinding pun still tak berubah in shape. hebak tak roti saya? sobs

semalam berjaya TERminum dua gelas nescafe. TER okay. bukan disengajakan minum. tak dapat tidur malam. tapi bersyukur dapat siapkan jugak satu kerja hasil dari nescafe dua gelas. nanti bila aku dah desperate nak siapkan kerja pada saat terakhir nak try minum lima  gelas air yang mengandungi cafein. mana tau kerja dapat disiap dalam sekelip mata. 

time midsem break ni lah aku nak berpoya-poya. tapi selalu terfikir aku nak tidur ke.ke nak siapkan semua kerja yang tertangguh ni. nak jadi skema ke or nak jadi gengster? arghh dua-dua aku taknak. tapi selalu nya akan jadi gengster. bila last minit baru terpaksa jadi skema. TERPAKSA okay. 

okay lah. bye peeps.  

No comments:

Post a Comment