Wednesday 24 April 2013

day by day

assalamualaikum peeps.

comey tak kak ton? takde motip sangat kan stat tulis belog dengan tag line kak ton kite. tapi seriusly kelakar. setiap kali aku tengok mesti gelak guling-guling. saje je kan kak ton ni buat lawak. tapi memang comey. muehehe

selalu je nak update belog tapi rasa malas. kejap rajin kejap malas. silih berganti. nak tulis pun mood hilang. tapi hari ni aku gagahkan jugak tulis. untuk rujukan anak cucu aku esok-esok. rujukan la sangat. pui.

lately dapat selonggok assignment. ibarat mendapat durian free selonggok. durian runtuh you. semua asignment datang dalam masa yang sama. nak kena siapkan cepat. baru lah tak kalut sangat nanti. tapi kenapa aku ends up menaip kat sini? ye ye aje nak buat asignment kan. dah kata janji melayu. aku kan melayu. hahaha

dalam banyak asignment sempat jugak berjimba-jimbo dengan kawan. pergi makan kfc spicy korean chicken. kau hado? aku tak paham motip die nak letak nama korean kat situ. ape yang korean pun aku tak tau. saje nak tarik pelanggan letew. ni kan musim 'korean wave'. haruslah ambil peluang. seseorang usahawan yang berjaya harus mencari dan merebut peluang dalam meningkatkan perniagaan mereka. mentang-mentang la belajar asas keusahawanan dah berlagak. pui

sebenarnya motip keluar tadi nak beli tiket balik. balik cuti mengundi. tapi bukan sebagai pengundi sebagai parti yang tersenarai untuk bertanding. (memang dalam mimpi lah kan) nak mengundi pun tak dapat, ni ada hati nak jadi calon parti bertanding. kalau mengikut umur sebenar memang dah boleh mengundi. tapi bila duk godek laman web nak daftar mengundi asyik error je. so dah fed up. aku buat keputusan tak nak daftar. sedih jugak. sebab undi aku boleh menentukan sape yang bakal memimpin negara kita. ayat poyo aje kan. hahaa

ape-ape pun janji aku dapat balik. lama jugak woo cuti. nak sampai semingu. bermula 1 may. hebak tak? nak mengundi tiap-tiap tahun la camtuh. boleh tambah kan cuti. hehee

okay lah itu je, nak siapkan asignment pulok.

daa peeps. selamat malam dunia!

No comments:

Post a Comment