Friday 6 April 2012

mid sem break

Assalamualaikum and hello peeps.

Wahh rase nye dah lama bebeno aku tak update ini blog. Rase dah macam setahun. Okay finee aku tipu. Takde nye sampai setahun. cakap asyik mau hiperbola aje. melampau! Sekarang aku tengah pregnant cuti mid sem. Langsung tak rasa esaited. ASSIGNMENT BANYAK nak kena sign. Bencikk i! dah la time tak cuti ade test, replacement class, tutorial etc. Bila dah cuti pulak ingat boleh la nak resign rehat kejap. Rupe nye time cuti lah lect nak bagi segala jenis assignment. Dah la sekali dapat bukan satu tapi extra cheese punye. Nak relax kejap pun tak leh. Busy tau i (ayat budget artis je). Ingat kan de 2,3 assignment je. Sekali kira dah nak sampai 10! Omak kau. 10 weh 10! Mana nak dapat package camni weh. Kalo beli set pinggan mangkuk pun belum tentu dapat sampai 10 set. ape aku mengarut?? Okay fullstop.

Setelah aku selidik dan kaji betol-betol ini lah kerja pembinaan assignment yang aku nak kena siapkan. Siap buat list bagai. Saje je takot tertinggal mane assignment yang patot disiapkan. Even memang akan ada assignment yang aku akan skip satu dua. Haha *keji* mempersembahkan aktiviti aku setiap malam bermula esok:



sila click untuk tumbesaran sihat (ade manusia yang lalu ke nak tengok senarai assignment aku? aku sendiri pun nak muntah!)



kalo setakat menghitung kerja menggunung neh tak kan siap jugak kan. not worth at all. so aku nak kena start buat sikit-sikit. chaiyok2! sebelum tu nak rehat kejap. dah lama tak tidor kat atas katil empuk bilik kesayangan kuu. pastu nak tengok movie se round dua. release tension duluu. see see tadi bukan main semangat nak buat kerja. tetiba pemikiran melencong ke lain pulek. itu lah aku. tak boleh dipercayai. hahahaha

okay lah bye.
goodnite world! 

No comments:

Post a Comment