Monday 9 April 2012

contract oh contract

dalam banyak-banyak kerja, assignment law of CONTRACT paling mencabar.
bukan setakat assignment je.
belajar benda ni pun boleh buat aku tak tidor malam.
asyik mimpi ngeri jer.
*over engkau*
bila masuk je class ni rasa gabra tak tentu hala.
risau takot lecturer tanye tak boleh jawab.
hanya mampu tersenyum seperti kerang busuk.
*malu weh malu!*
bila lah aku nak expert subjek ni.
kalau lah aku dapat A subjek ni.
aku janji aku tak makan ayam untuk 5 hari.
ehh 5 hari macam banyak sangat.
3 hari.
okay fullstop.


p/s: im going to langkawi this wednesday. family vacation. decide pun last minute aje. why langkawi?? i dont know. ask my parents la. hahaha
jangan terkejut kalau aku tak datang asrama minggu depan.
im gonna commit suicide.
(bagus nye engkau, pergi bercuti boleh pulek. time assignment tak siap nak suicide!)
cis cis cis cake
:P

okay bye!



No comments:

Post a Comment