Wednesday 20 September 2017

blogging no more?

Assalamualaikum.

Tiba-tiba benci dengan diri sendiri. Sebab sebelum ni kemain janji nak update belog at least sebulan sekali. Sekarang apa jadi? Habukk.

Sorry because im too busy with my life. Tapi reason utama malas. Kahkah Pejam celik lebih kurang sebulan lagi pupillage period aku nak tamat. woohoo. Suka dalam masa yang sama sedih. Ntah la kenapa. Maybe rasa beban penganggur lepas tamat. Haha

Sebenarnya kan dalam kepala aku ni duk fikir nak share pupillage journey kat sini. Untuk adik-adik junior buat rujukan. Start dari filing segala Borang tu, until pengalaman buat kerja-kerja, buat mitigasi and so on lah. 


Tapi kan, aku malas sangat nak menulis. Apa benda tah buat belog tapi pemalas. Kan bagus ada laptop yang boleh scan fikiran kita. Hahak Insyaallah bila aku rajin aku akan start share pasal nak filing Borang 1, 2. Pastu share pengalaman. Ceceh budget macam banyak aje pengalaman kan. Tapi boleh la setakat nak kongsi-kongsi.



Tapi doa kan aku rajin dulu. Ni pun update entry sebab rasa hina sangat dengan janjian palsu yang pernah ditabur oleh tuan belog. Mohon maap ye anak-anak. Tapi kan thankyou sangat sape yang baca belog aku. Ade satu post tu dah sampai beratus. Maksud nya masih ada yang sudi membaca. Thankyou readers sudi baca belog yang maha picisan ini.



Okey tidur dulu ya buk.

Bye.

No comments:

Post a Comment