Sunday 23 April 2017

this would be a private blog soon

assalamualaikum.

mesti terkejut kan tengok tajuk entry. itu pun kalau ada orang baca lah. kahkah okay seperti mana tajuk, dengan ini aku announce belog aku akan jadi private belog. mean public dah tak boleh baca belog ni. mesti ramai stalker aku akan sedih bila baca announcement ni. hahataklawak. 

ade beberapa sebab aku nak private kan belog ni. first skali aku jarang update. nanti peminat-peminat aku sedih bila bukak belog nampak entry yang dua tiga bulan lepas. untuk tidak mengecewakan peminat aku sekalian, aku buat keputusan nak private belog. so takde la diaorang tertunggu. walaupun aku rasa peminat aku cuma imiginary fan. kahkah

secondly sebab aku nak mengutuk dalam belog ni. kira logik jugak la kan sebab aku ni. disebabkan aku sekarang banyak hidup dalam manusia yang 'not in the list to meet in future', aku harap belog aku ni dapat jadikan medium mengutuk secara berhemah. berhemah disini bermaksud aku tak kan kutuk membabi buta. kutuk mesti bersebab kan. so untuk mengelakkan belog aku jadi bahan umpatan and viral di masa hadapan, aku bertekad nak private kan ia.

okay tu jelah alasan kukuh nak privatekan belog. jangan risau aku tak kan private kan untuk selamanya. bila aku dah bersedia nak buat post banyak-banyak nanti aku akan publickan ia. tapii jangan risau, sape-sape yang nak baca belog aku boleh tinggalkan email or whatsoever korang nak bagi supaya aku boleh add sebagai friend dan supaya kamu boleh baca belog aku.

dannn jangan risau lagi. aku tak privatekan sekarang, tempoh berkuat kuasa untuk private kan belog ni bermula satu bulan dari sekarang. so sesiapa nak stalk aku punya belog boleh lah berbuat demikian. (berkata tuan punya belog pada diri sendiri)

bye belog. i will miss my public/silent readers :')

No comments:

Post a Comment