Tuesday 11 August 2015

malas

assalamualaikum.

sorry. lama gilaa tak terupdate ini belog. bukan ape sekarang dah jarang sangat bukak laptop. nak update kat henpon memang tak kan lah. pastu sekarang perangai macam orang tua sangat. tido paling lewat kul 12. 12 wei. dulu kul 12 malam baru nak on laptop. stalk manusia sejagat sekarang bila time nak kul 12 jer mata dah layu. orang tuaa sangat. zaman penuaan beransur naik. 

tapi takpe la kan. kalau update pun benda sama jeer. tak tahu nak tulis ape. nak tulis tu ade jugak sikit. tapi malas nak taip la. baik tak payah ade blog camni takde ape yang menarik current life aku. sebab dah tamat belajar kan jadi duk rumah aje lahh. jadi driver part time. gaji takde. tapi cukup lah makan pakai tiap-tiap bulan. wakaka :p 

dan alhamdulillah jika diberi kesempatan aku akan sambung belajar september ni. daftar akhir bulan lapan. malas nye nak pergi hoi. tapi salah satu sebab aku nak sambung supaya tak nampak sangat aku ni penganggur berjaya. duduk aje kat rumah. so baik kita sambung belajar je kan. orang pun akan cakap budak tu sambung belajar instead of budak tu sekarang dah habis belajar tengah cari kerja. macam penganggur berjaya pulak.

okay nanti aku update lagi. bila pulak tah. bila mood tengah rajin mungkin. 

adios 

No comments:

Post a Comment