Wednesday 5 February 2014

new sem new hope

assalamualaikum.

sekarang aku sudah berada di terengganuuuuu. ape mau buat wei? kelas last minit baru cakap takde. menyesal balik awal. tapi dah balik tak kan nak stat enjin keta laju-laju dan pulang rumah khen. sedih amat. cuti pendek je. tak sempat jumpa kawan-kawan :( ape nak buat. time raya cina hari tuh kena bawak family mak sedara g jenjalan. memang tak duduk kat rumah. jalan je keje. macam dah exhausted sangat badan. okey ini poyo

okay macam biasa la. bila bukak sem baru mesti ade azam baru. tapi capai nye tak macam student yang lain jugak, aku punya azam nak study hard. taknak main-main dah. tapi mula-mula jelah bedah oi. bila ditengah sem didatangi test, kuiz, assgnment, mula lah buat ayat sedih and hampir give up macam 'try harder next sem'. cliche sangat youu. cuba cakap 'aku akan berjuang sampai titisan peluh yang terakhir'. rare kan tuhh.

pasal result pulak. alhamdulilah sangat. Allah bagi aku rezeki ni. syukur pada mu ya Allah. dengan usaha yang tak seberapa ni, tapi aku yakin doa mak ayah paling penting. tanpa mereka aku mungkin tak kan dapat result sebegini. tenkiu umi dan abah :')  

tapi serius aku tak sangka. sebab dalam exam main tibai je. ade yang cakap aku ni cakap je tak leh buat tapi nanti result ok je. aku cakap betol, i have no confident dalam apa jua jawapan yang aku beri dalam exam. sebab tu bila orang cakap boleh jawab ke tak, aku akan cakap tak boleh. jawab main hentam je. bukan niat aku nak menipu. tapi tu lah hakikat nya. takde kompiden. even 10x hafal benda sama. tetap ragu-ragu. betol ke tak jawapan yang aku beri ni. low self esteem nyeww itew. hahahak

ape pasal aku tiba-tiba buat entry ala-ala nak meluah perasaan pulak. tah pape jee. okay lah itu je. nak pergi tengok tv la.even takde citer. ini aje la life kat terengganu yang boleh dinikmati. tonton tv sambil makan nasi tambah 3 pinggan. wehuuuu. 

okkay lah peeps. daaa~

No comments:

Post a Comment