Friday 16 November 2012

midsem is over


Assalamualaikum and hello peeps.

Khamis (8/11)- 4pm bertolak dari rumah sewa balik rumah.

Jumaat & Sabtu – berjimba jimbo kat rumah. Tidor sepuas yang mungkin. Aktiviti memalaskan diri.

Ahad- Terengganu

Isnin- Gambang Water Park

Selasa- Terengganu

Rabu- Aktiviti wajib dirumah (tidor dan memalaskan diri)

Khamis- aktiviti sama seperti di atas

Jumaat- merenung nasib ape yang aku dah buat sepanjang cuti sem ni

Sabtu- pulang ke universiti

Okay kat atas tuh summary keseluruhan ape yang aku dah buat sepanjang cuti sem. so setiap kali aku rasa nak mengadu domba cakap cuti sem kejap je, boleh la aku analisa balik ape yang aku dah buat. Overall aku dah bazirkan cuti aku 5 hari buat koje yang tak paedah. Iaitu tidor dan memalaskan diri. Padan muka aku. Tuh jelah keje nye bila balik rumah. Tak payah nak bazirkan air mata darah cakap tak sempat nak study. Aku sendiri yang pemalas. Pathetic me T.T

sebelum tuh nak tunjuk ni...








gambang water park is OHSEM!!


overall tempat ni memang memenuhi cita rasa aku yang nakkan excitement. aku bagi 4/5. Tapi ada beberapa benda yang aku tak puas hati:


1) foods n drinks nya bapak mahal. tapi terpaksa beli coz outside food not allowed.
2) nak beli makanan or even air kena beratur punya la panjang. bukak la kiosk banyak sikit nak menampung 
    ramai orang khen.

okay tuh jela kot. 
k bye.


No comments:

Post a Comment