Saturday 23 June 2012

end of first year!

assalamualaikum and hello peeps!


its been a year. pejam celik. pum pam pum pam. tengok-tengok dah setahun aku jadi student law. baru je rase angkat 10 ketul beg time nak daftar. dah setahun rupe nye... *hilang ingatan kejapp* its tough broo. toughh! baru tahun pertama dah rasa nak masuk ICU. nanti tahun berikut aku rasa dah meninggal. time-time aku down, syaitan mula lah nak berlegar dalam minda aku. nak suruh aku give up. tanak amik dah course ni. tapi bila aku muhasabah diri balik baru aku sedar bukan mudah nak capai sesuatu yang kita impikan. macam lah aku tukar course boleh jadi budak genius pulekk kan? choi choi choi buang pandangan kotor negatif sekarang!


ape-ape pun aku tanak pikir subjek-subjek law yang boleh buat aku jadi asthma. nak rilekk duluuu bersama kitkat. banyak benda sebenar nye aku nak buat time cuti ni. nak isi dengan benda faedah sikit. tidor ke makan ke. ehh faedah ke camtu?? zzz -.- actually aku dah berjaya graduate habiskan satu drama pun dalam masa tiga hari. semangat gila kan? itu la jangan bagi aku tengok drama yang panjang-panjang. bila dah tengok memang addicted. nak tengok sampai habis jee. dah tanak tengok drama. nak tengok movie je. tapi tak janji. hahaha -.-


buat masa ni aku tak boleh nak pikir lagi ape benda aku nak mencarut tulis. but semalam aku ade mimpi ngeri. takot banget sih. nak citer sikit pasal mimpi tu boleh? tak boleh pun tak pe. ade aku kesah pulek kan. hihihi okay lah citer die camni sebenar nye, dalam mimpi tu aku baru pindah asrama, yang paling tepat aku kembali ke alam persekolahan. dan yang scary nye student kat situ selalu je ke rasuk. and aku secara live boleh tengok studet-student yang kena possessed tu. takot gila kot. dan yang paling tak ley blah aku pulak yang kena sembuh kan diorang. aku pun tak tau naper. (dah kate mimpi aku, mesti la aku jadi pelakon utama) hehe konon nye dalam mimpi tu aku ni seorang yang alim jugak la. 


tapi yang aku nak highlight kat sini ialah ape yang aku nampak dalam mimpi tu macam sangat real. cara diorang kena rasuk. dan memang aku boleh nampak face to face. takot weyy. maybe kalo citer camni boleh buat citer lawak tapi aku mengigil kot. bayang kan kalo in real korang kena ngadap orang yang tengah kena rasuk. pastu kena communicate ngan diorang. menggigil satu badan kott. 


okay lah itu aje nak kongsi. malas nak taip panjang-panjang daa..hehe
okay bye bye.


p/s: moral of the story tidor kena basuh kaki. ehh ape yang aku nak citer sebenar nye dalam entry neh? layan je lahh~ -.-

No comments:

Post a Comment